LED nahrady H4/H7 atd. legalne v autech

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Prosinec 18 09:43:39 CET 2023

Já podrobnosti nevím jak to probíhalo, ale když jsem se ptal u nás na stk
když jsem tam byl s vozíkem, tak se u xenonů zjišťuje to spektrum po nějaké
době od rozsvícení. A že jento vidět i pouhým okem prý tam je vyšší podíl
červené. Já to hledal na webu a asi to tak opravdu bude, dá se najít
spousty dotazů...

https://www.skoda-club.net/forum-tema/predni-xenonove-svetlo-sviti-cervenym-odstinem-81605

https://www.skodaoctavia.cz/diskuze/cervene-svetlo-xenonu