OT - Online listovice

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Sobota Prosinec 16 13:46:26 CET 2023

toto je ale vianocna, vyrocna. Na tu sa musia vsetci riadne pripravit,
priniest a rozohriat vsetky pristroje, editori Patronskych analov musia
stihnut nove cislo... To nie je len tak, ze pod klobaska, zjem ta...

Urobit telemost medzi Patronskym pivovarom a Bubenečským pivovarom,
zakyvat si, pripit si, a pokracovat dalej v konverzacii lokalne nie je
vobec zly napad. Mame tam dokonca velku obrazovku tam sa vieme pripojit.
Moje cislo a mail mas, dohodneme detaily. To bude super.

Takze buduci piatok 22., niekedy po 19-tej.

b.