OT - Online listovice

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 16 12:54:53 CET 2023

Já rozhodně nechci být brzda, které by se měli ostatní přizpůsobovat.
Navíc by se to asi dalo provozovat i na mobilu.

Windows musím mít, protože jsou programy, které jinde nespustím. Např.
CAM Aspire.
Navíc dělávám pro zákazníky, kteří jsou na Windows orientovaní.
Ale skončil jsem u verze W7. A ony už existují myslím i nějaké vyšší
verze (jistě mnohem lepší, barevnější a blikavější).

PL