OT: LED nahrady H4/H7 atd. legalne v autech

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Prosinec 14 17:52:00 CET 2023

tak neni to obecne. v nekterych autech proste ty zarovky praskaj
casteji. a videl jsem dil top gearu, kde porovnavali vymenu zarovky v
golf/megan. v golfu s prstem v nose a u megana se meni zarovka prednim
podbehem. tedy hever, kolo dolu, zaslepka v podbehu(urcite cistounka) a
pak gynekologie. to beznej dnesni uzivatel dat nemusi.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice