OT: LED nahrady H4/H7 atd. legalne v autech

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 14 17:45:58 CET 2023

No a kde mám jistotu, že ta  ŽLED neodejde taky? Do servisu se dávaj
vyměnit ž do světlometů jen u  jen firemních aut. Neznám v okolí nikoho,
kdo by si dal vyměnit ž v servisu a to je u některých aut vážně opruz. A
minimálně znají někoho kdo to zvládne. Já třeba v koncernových autech
zvládám výměnu i poslepu a je to otázka 2 minut.