Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Prosinec 11 08:51:40 CET 2023

Pro pana Zárubu :   Vlastní baterii mám 9.5 kWh, ta  se v běžném letním dni
nabije na 100% tak do poledne, pak jede výkon do virtuální baterie u ČEZu.
Před začátkem zimy jsem tam měl asi 2MWh,
NT mám v noci  8 hodin, kdy FVE nic nedává, měnič má vstup, kterým se dá
vypnout, a tam mám zavedený signál od NT.  Mám tarif D25, takže rozdíl v
distribuční sazbě je velký ( 2Kč VT, 0.2 Kč NT)
Takže těch 8 hodin NT si beru levně za 0.2 Kč/kWh  elektřinu od ČEZu zpět a
svoji baterku a elektřinu v ní  šetřím na ráno, kdy se tady vstává do školy
a do práce ( já ne, jsem důchodce ).

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW