OT: Hasit či nehasit

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Prosinec 10 05:12:50 CET 2023

Hasit či nehasit, toje oč tu běží.
No, zavzpomínám na dobu kdy nějaké FV panely byly z říše snů.
Ano, bylo to v sousedství bývalého prezidenta Havla a jeho vily.
Jednou k nám přišel a prý co to tady je ?
No, víte, my nevíme zda vám to můžeme říct.
Však jsem vrchní velitel ozbrojených sil tak ven s tím.
Já tam byl ve službě za těch 26 let jen asi 3x.
Vždy před službou je "poučení" a tady to bylo tak.
Když by hořelo tak hasiče nevolat, lepší když to shoří
než aby se to i via hasiče dostalo ven.
Nebylo to VKR a ani STB a nemusíte tu hádat.
Však většina ty moje řečičky o spojařině znáte.
To já jen tak k 20 letému mého výročí v civilu.
Kromě toho že jsem již důchodce tak pracuji.
Nestydím se za to a příběhů mám na docela mírně tlustou knihu.
Hezký den všem,
Jindra Polívka