Re: Nabíječka jako sklad baterek (fotovoltaika vybíjení baterie)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Prosinec 9 17:55:02 CET 2023

On Sat, 9 Dec 2023, Petr Labaj wrote:

> Myslím, že ti chytřejší výrobci na to trochu myslí.
> Třeba plně nabité Lidlovské baterky mají kolem 20.3V. Takže necelé 4.1V na
> článek.

Zrovna Lidlovske baterky Parkside mne docela zklamaly. Mam dve 2Ah
a tri 4Ah a jednu 2Ah a jednu 4Ah mi nabijecka prestala brat - blikaji
led ze jsou vadne. Vydrzely par let - v podstate staly na polici, obcas
pracovaly a pak hned nabit.

Dival jsem se na youtube a nejspis to bude vadny clanek, jeste jsem
je nerozebral.

Za mne AKU Parkside zklamani.