Re: Nabíječka jako sklad baterek (fotovoltaika vybíjení baterie)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 9 14:39:03 CET 2023

Myslím, že ti chytřejší výrobci na to trochu myslí.
Třeba plně nabité Lidlovské baterky mají kolem 20.3V. Takže necelé 4.1V
na článek.
Sice o kousek kapacity uživatele připraví, ale zase by to aspoň tu
3-letou záruku mělo přežít ve slušné kondici.

PL