Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 9 14:49:53 CET 2023

Pokud vnější I=0 ale články jsou napěťově rozjeté, tak je dobře
balancovat, ne?
A pokud rozjeté nejsou, tak by měl přece balancér spinkat.

Třeba i ten srandovní balancér v baterkách Lidl se čas od času probudí,
udělá pár pulzů a zase usne.
Dělá to i když baterka leží na polici a není v nabíječce nebo v nářadí.

PL