Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Sobota Prosinec 9 11:15:41 CET 2023

Jenže tady se nejedná o vybíjení vlastní spotřebou elektroniky. Když
byly panely pod sněhem, baterka vybitá na 10% za týden neslezla ani o
kousek. Až najednou se začala vybíjet cca 80W a druhý den už byla na 6%.
Nabít to ze sítě jde, jen v apce musím místo "obecného" režimu zapnout
"ekonomický". V něm si můžu nastavit, od kdy do kdy, jakým výkonem a do
jakého stupně nabití (vybití) se bude nabíjet (vybíjet). Problém je, že
tohle nabíjení není v tom "obecném" režimu jako ochrana proti vybití pod
nastavený limit. Samosřejmě prioritní by bylo odstranit tu chybu, která
tohle vybíjení spouští.

Anděl