Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Prosinec 9 09:41:45 CET 2023

a to se uplatnuje i v pripade, ze si uzivatel vymlatil baterky na spodni
minimum v dobe, kdy pak treba par tydnu nezasviti a system je dorazi pod
limit zivotnosti ? a on to ten system, pokud se neshodi jistic asi
opravdu svoji cinnosti dorazi. normalni uzivatel bude predpokladam jen
cucet  do mobilu a nejake ovladani zachraneho jistice ho ani nenapadne ?
musime brat v potaz, ze instalaci delal beznej elektrikar(podle navodu)
a uzivatel je uplne mimo obor a jen sleduje naplneni svojeho snu o
uspore/vydelku :-).
t.