Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Prosinec 9 10:27:24 CET 2023

Obecně máte pravdu, ale já myslím, že je to spíše o vhodných
komponentech. To co mám já, je 100% Čína, navíc nejspíš to nejlevnější,
co existuje. A tento problém nemám. Ale je fakt, že to není dost IN,
protože k tomu není líbivá aplikace.

Asi jsem měl štěstí, protože v představě, že bych měl mít i střídač,
kerý je schopen jít v ostrovním režimu, jsem koupil GC 1kW pro aku 12V.
A chová se stejně blbě, jako ty, co popisujete. S naprostým klidem
vytřískal Pb akumulátor na 8V i když nedával žádný výkon (dokonce ani
nesvítil display). Kdyby ho někdo chtěl, zcela funkční za 50% ceny.

Martin Záruba