Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Prosinec 8 10:48:48 CET 2023

No a co si myslíte o té metodě číst, co naměřila JK BMS? Já si za dva
týdny provozu (a z toho týden byly panely pod sněhem) si netroufám dělat
závěry. Bohužel zatím mám jedině tu apku do mobilu. Je sice přehledná,
ale neuchovává historii, tak nevím, jak přesně články měří. Náhodně jsem
to porovnával s multimetrem a sedí to velmi dobře.

Martin Záruba