Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Prosinec 8 10:10:57 CET 2023

"

Zkoušel jsem několik způsobů měření napětí článků, které jsou v serii, ale
potřebná přesnost, řekněme 5mV na 80V baterii je docela náročné. Chci to
proto udělat tak, že budu číst to, co změřila JK BMS a podle toho ovládat
výkonový balancer.

Martin Záruba
"

Jo jo přesně kvůli tomu mám na každé baterie procesor jak jsem tu řešil ten
step-up měnič AP3015A, aby mi to jelo od 2V. A jsou tam digitální oddělovače
P122M30. Kdysi

jsem to zkoušel optronama to bylo sice levnější, ale dost mi ta komunikace
blbnula.....

Protože přesně jak píšete měřit 80V s 5mV je dost problematické. Ono i ta
přesnost měření do těch 5V je taky celkem opruz stejně mi to napětí líta víc

než těch 5mV a to dělám 16 vzorků měření...

Zdeněk Aster
"

"