Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 8 09:07:05 CET 2023

To mě opravdu upřímně rozesmálo, jak se baterky nabíjí 74mA a střídače
berou 6mA. :-)
Já vím, že máte hodně úsporné měniče a že to tak skutečně je.
Ale jsou to tak legrační údaje (vzhledem k jinak běžným hodně tlustým
proudům), že to působí komicky.

To Vaše uspořádání s extrémně úspornými měniči má rozhodně něco do sebe.

PL