<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    To mě opravdu upřímně rozesmálo, jak se baterky nabíjí 74mA a
    střídače berou 6mA. :-)<br>
    Já vím, že máte hodně úsporné měniče a že to tak skutečně je.<br>
    Ale jsou to tak legrační údaje (vzhledem k jinak běžným hodně
    tlustým proudům), že to působí komicky.<br>
    <br>
    To Vaše uspořádání s extrémně úspornými měniči má rozhodně něco do
    sebe.<br>
    <br>
    PL<br>
    <br>
    ********************<br>
    <br>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 8.12.2023 v 8:58 Martin Záruba
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:27624a05-9503-a589-e434-0bd11ce220eb@volny.cz">
      <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <p><font face="Arial">Obávám se, že je to konstrukční závada. Já
          měl teď týden všechny panely tak zapadané sněhem, že každý
          string dával cca 10mA, tedy téměř nic. Střídače GWL byly
          zapnuté, svítil display a ze sítě každý bral 6W. Ze
          stejnosměrné části pak bral každý cca 2mA. Protože 8 stringů
          dodávalo cca 80mA a střídače braly 6mA, rozdíl 74mA nepatrně
          dobíjel baterky. Za týden napětí na celé baterii, která měla
          77.02V vzrostlo na 77.09V. Na BMS pouze svítí ledka zapnuto a
          funguje BT komunikace, ze které vyplývá rozváženost celé
          baterie (24 článků LiFePo) o 6mV. Balancování se vypnulo.<br>
        </font></p>
      <p><font face="Arial">Já vůbec nemám možnost dobít baterku ze
          sítě. Nenapadá mě taky proč?</font><br>
      </p>
      <pre class="moz-signature" cols="72">Martin Záruba</pre>
    </blockquote>
  </body>
</html>