[OT] Jakou klimatizaci?

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Prosinec 5 17:18:14 CET 2023

Ještě si všimněte jedné zajímavosti: když se na odkazu, co jsem poslal
podíváte na dnešní data v 16 hodin, na křivku která se jmenuje TZZ. To
je teplota vzduchu u bazénu (v něm je voda, jak vidíte 32.5C, ale je
zakrytý 10cm krytem z extruďáku). Jakmile se rozeběhl ventilátor vnitřní
jednotky klimatizace, začala teplota vzduch stoupat a vylezla z 14.2C na
18.8C, kdy se kompresor vypnul. Takže i když je to vlastně odpadní
teplo, docela to tam zatopilo. V tom zahradním skladu bylo v tom
okamžiku 5.6C. (je to křivka TZS). Bohužel ta místnost je poměrně blbě
izolovaná do vedlejší dílny, je tam jen 10cm zeď z Itongu. Jinak ten
bazén je malinký, jen 8.5m3 a prostor bazénu je cca 6x4m, mimo jedné
stěny všude okna a strop z komůrkového plastu, takže nic moc. Trochu se
to teď zlepšilo, protože přes něj je část kolektorů FVE.

Martin Záruba