[OT] Jakou klimatizaci?

Aleš Filip konference.afilip na centrum.cz
Úterý Prosinec 5 10:45:33 CET 2023

Ahoj,

  Jestli tu klimu nebudete čistit každý týden, tak bude podle mě ta voda
plná plísní a bakterií. V měkké vodě bez minerálů se jim bude dařit
úplně nejlépe. Když ten filtr v klimatizaci čistím a proplachuju 2x do
roka, tak z toho teče docela pěkný humus.

--
Aleš Filip
/http://xanadu.khnet.info/

Původní zpráva od Petr Labaj: