[OT] Jakou klimatizaci?

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Prosinec 2 17:26:14 CET 2023

Musel byste doplnit i solenoidové ventily k těm vnitřním jednotkám, a udělat celé svoje řízení. Řídící jednotka je normálně umístěna ve vnitřní jednoce, a s kompresorem (jeho měničem) si povídá po nějaké nedokumentované sběrnici.
V té vnitří jednotce je k řízení motor větráku (dnes už také s měničem) a teploměry. Dále ptákovny jako inizátor, ovládání klapek pro vyfukování vzduchu, čidlo smradu, přijímač dálkáče...
Lubor
PS vnitřní jednotky není problém sehnat vyřazené, třeba u m-klima, sám jednu mám s cílem chladit jen vodou ze studny. Ale narazil jsem na problém jak ten výměník odvzdušnit, protože freon tam teče několika paraelnímy okruhy, když tam pustím vodu poteče jen jedním z nich.

> Od: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 02.12.2023 16:51
> Předmět: Re: [OT] Jakou klimatizaci?

 Co prosím principiálně brání tomu napojit na jednu vnější víc vnitřních,
 i když to tak výrobce neplánoval?
 Jen prostě rozbočit trubky ven a dovnitř.
 Nebo je to tím, že se ty vnitřní nedají koupit samostatně?