[OT] Jakou klimatizaci?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 2 16:51:05 CET 2023

Ano, to je příjemná cena za dobrou značku.

Dávat víc vnějších jednotek by se mi asi moc nelíbilo.
Znamenalo by to buď druhý průraz, nebo ten původní ještě hodně zvětšit
(pokud by byly ty vnější jednotky vedle sebe).

Co prosím principiálně brání tomu napojit na jednu vnější víc vnitřních,
i když to tak výrobce neplánoval?
Jen prostě rozbočit trubky ven a dovnitř.
Nebo je to tím, že se ty vnitřní nedají koupit samostatně?

A ještě amatérský dotaz: kompresory ve vnější jednotce jsou scroll nebo
to jsou písťáky, prosím?

Díky.
PL