PL2303 was:Re: Cinske STLinky do kosa was: [OT] Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Prosinec 1 10:36:55 CET 2023

To je možné, ale to nebyl problém FTDI. Ale jasně mohli se na to
vykašlat a nechat čínské kopie funkční, možná by tím zlepšili svoji
pověst. Nebo taky ne.
Já je naopak mám rád, stovky kusů trvale v provozu. Jako problémy s nimi
taky někdy jsou, konkrétně na některých deskách s chipsety AMD ve
specifických případech se dvěma FT232 to dělalo psí kusy.
Ale tam se setkal problém driveru a asi integrovaného USB hubu chipsetu.

Martin Hanek