PL2303 was:Re: Cinske STLinky do kosa was: [OT] Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Prosinec 1 10:28:46 CET 2023

problem byl, ze ty udajne cinske kopie se "nejak" dostaly do obehu i u
naprosto duveryhodnych prodejcu. takze i pokud si byl koncovej zakaznik
jistej, ze nakoupil jen a pouze u mouseru, farnellu, amteku atd. tak ho
to stejne mohlo zasahnout. spravne reseni me nenapada. snad nejdriv
pruzkum, kde se moje produkty prodavaji a kteri offico dealeri jedou ve
smecku ? nevim.
ftdi ale obecne nemam rad, samej problem uz od uvedeni na trh, u nas
snad asixem ?  :-)
t.