Printed - zelena maska??? :(

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 31 19:37:01 CEST 2023

V Printedu jsem už mnoho let nic nedělal.
Když už výjimečně něco nechám dělat, tak v Číně.

Ale proč píšu: dělám si PCB sám a používám lacinou čínskou masku,
vytvrzovanou UV.
Čili úplně obyčejná jednosložková.
Přesto když tu masku správně vytvrdím, tak je prostě fest tvrdá a slušně
odolná.
Ale nešetřím na ní UV osvitem a pak ji ještě vypeču teplotně.

Tak bych zkusil ten tišťák z Printedu, kde Vám maska připadá měkká,
trochu vyškolit.
Strčil bych ho aspoň na 1/2 hodiny pod nějaký zdroj UV. Teď v létě třeba
i jen na slunko.
Pokud i tak nebude dostatečně tvrdá, tak bych ji vypekl.
Vrazit ji třeba do trouby nebo na hot-plate na nějakých 150°C na 5-10
minut, co to udělá.

PL