Printed - zelena maska??? :(

jurp jurp na volny.cz
Čtvrtek Srpen 31 13:35:19 CEST 2023

Presli z epoxidky nanasene sitem na tisknutou Ink-jet a asi tvrzenou UV.
Furt to ladili jak ladic piano.
Muj verdikt: je to mekkci vrstva, snadneji se odloupne, poskrabe.
A co je nejhorsi, ma horsi cinoodpudive vlastnosti.
Mam jednu opakovanou desku, kde se mi nove vyskytly zkraty po rucnim
pajeni THT. Pred tim se to nikdy nestalo.
Ono celkove kvalita Printedu za mne sla hodne dolu.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.