[OT] [OT^2] alternativni OS pro telefony

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Středa Srpen 30 11:28:17 CEST 2023

S4 mini není výkonově nijaký zázrak a šlape to s Androidem 11 fakt
dobře. Jenom to chce aplikace instalovat přímo z APK, netahat tam
gůglovy věci.

A sasmozřejmě velkou SD a dát mu to jako systémovou paměť