[OT] [OT^2] alternativni OS pro telefony

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 29 20:35:27 CEST 2023

To je jako s oteplováním klimatu.
Je blbost s tím bojovat, je třeba se naučit s tím žít a pokud možno si
to užívat.

Takže si prostě před svým telefone postesknete, že byste potřeboval
tepelné čerpadlo/plínky pro děcka/televizi/co já vím co.
A doma už na Vás čeká nabídka různých tepelných
čerpadel/plínek/televizí/co já vím čeho.
Pohoda, ne?

Pokud budete chtít domluvit třeba úplatek nějakému úředníkovi, tak
prostě necháte oba mobily doma a sejdete se u zurčícího potůčku.
Ta tekoucí voda je důležitá.
Taky pohoda.

Tak kde je problém?

PL