Re: měnič Goodwe návody

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Srpen 27 22:06:16 CEST 2023

Měření 2x za sekundu je tada docela tragédie.

Pro automatizaci se zkuste podívat na Home Assistant.
Je to dost šílený SW, kterému prvotní autoři dali do vínku chaotičnost
a podle toho pokračuje vývoj i nadále.
Ale má asi nejširší možnosti připojení různých zařízení.
Tak koukněte, jestli pro Váš měnič neexistuje modul do HA.
Třeba pro můj SolaX ano.

PL