Re: UPS a FVE bez papírů a legálně

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Srpen 27 21:51:50 CEST 2023

Nemám to ještě zapojené nijak, jen testuji jaké jsou reálné možnosti
nejmenšího byrokratického odporu.

Spousta lidí obzvláště na horách má ATS a na tom elektrocentrálu, kterou
živí barák i několik dní, když vypadne šťáva.

UPS je nyní připojená v zásuvce jako spotřebič a vytváří svůj vlastní
automatický ostrovní systém.

UPS není nijak zapojená do domovního rozvaděče, je připojená pohyblivým
přívodem do zásuvky a pohyblivými přívody jsou k ní připojeny i
spotřebiče. Připojím-li k jejím bateriím nabíječku třídy II, která
energii bere z FV panelu, stane se najednou něčím jiným, než UPS?

Jde mi o tento obecný princip řešení, jak je chápán distributorem, neboť
znám spoustu lidí, kteří to takto mají udělané a pokud vím, tak nikdo
nic neřešil, protože UPS dělá ostrov.

Tudíž je otázka, CO je vlastně ten mikrozdroj. Jestli když jsou tam
přítomny panely a je jedno jak zapojené, je to jiná škatulka než když je
tam diesel a s ním to mikrozdroj není?

Připadá mi to jako logický nesmysl.

JL.