Re: UPS a FVE bez papírů a legálně

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Srpen 27 20:38:13 CEST 2023

Já to zednicky beru tak, že aby to byl mikrozdroj, tak musí být splněno:
- nesmí to být ostrov, pak by neměl jak generovanou energii dodat do gridu
- musí to být zdroj, tedy musí umět svým připojením energii dodávat a
nikoli jenom spotřebovávat

Nevíme, jak to má pan Lukeš zapojené. Tedy jestli výstup UPS má puštěný
zpět do celé
domácí instalace a tedy i do gridu. Pak by to mikrozdroj určitě byl.

Pokud ale nemá, a výstup má připojený třeba jenom na bojler, tak to
věcně snad
mikrozdroj být nemůže. A pokud je tak posuzován, tak je jen umělá
konstrukce.
Pak by za mikrozdroj měla být považovaná třeba i každé mobilová
powerbanka, kterou
nabíjím přes USB ze sítě. A v podstatě i mobil, protože ten taky umí na
USB portu
fungovat jako zdroj.

PL