UPS a FVE bez papírů a legálně

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Srpen 27 17:14:48 CEST 2023

Dobrý den vespolek,

neustále bojuji s kýmsi z EGD, kde mi tvrdí, že UPSka <5kW s baterkami
nabíjenými z FV panelů <10kW je mikrozdroj. Já tvrdím, že je to ostrov,
protože UPSka je automatický ostrovní systém a navíc ji klidně vytáhnu
ze zásuvky jako spotřebič a panely jsou připojené přes nabíječku k jejím
bateriím.

Nemáte někdo náhodou jejich vyjádření na toto téma nebo nemá to někde
ERÚ? Možná jsem jen blbě zformuloval úvodní dotaz a teď se to už jenom
veze na tom rozmazaném ho*ně.

V záloze mám i řešení pomocí ATS a zcela odpojené UPSky od sítě
(lišácky, viz přívodní šňůra), ale to chci použít až jako poslední
možnost když to nepůjde jinak.

Děkuji, JL.