kviz - tolerancia rezistorov (+listovica)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Srpen 26 23:41:16 CEST 2023

Za předpokladu, že má výrobce stejně přesný měřák jako Vy a měří za
stejných podmínek , tak bych řekl, že mezi těmi 5% nebude přesný ani jeden.
Aspoň kdysi se tradovalo, že to po vyrobení jde na testy  a do 1%
kyblíku padají ty do odchylky 1%, do 5% kyblíku pak ty s odchylkou 1-5%.

PL