OT: tak uz nesmime ani zarivky ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Srpen 25 18:58:19 CEST 2023

nebyl prece duvod. teleso s el.predradnikem ma zarivky po par korunach
skoro na vecny casy. vyroba vymakana, zivotnost a uzitna hodnota
maximalni, eklogoie vzhledem ke spotrebe bez problemu. nevim jak ted,
ale i posledni ledky nejsou proti zarivkam zadnej mega vynalez. ano, jde
lepe smerovat svetlo, coz se vyklada jako vetsi svitivost. ale vyroba,
zivotnost, chlazeni a cena zadnej prevratnej zazrak neznamenal.
zarivky mohly klidne dal fungovat. vzpominam, jak nam na vesnici
vymenili naprosto funkcni poulicni lampy se zarivkama, takovy ty mensi,
za led lampy. peknej hnus teda. navic se komunalni "politici" nechali
navest do nejaky celostatniho dotacniho pruseru(zameteno celostatne pod
koberec). takhle si prirozenej pokrok teda nepredstavuju.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín