OT: tak uz nesmime ani zarivky ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Srpen 24 21:06:42 CEST 2023

>S žárovkama to asi bylo jinak. Nesmí se prodávat v
>maloobchodě. Když jsem přišel do obchodu Elco a ptal jsem se na ty
>"zakázané žárovky", kluk mě vyvedl z omylu. Prý my jsme velkoobchod, my
>je prodávat můžeme.

Hm. Myslim, ze co je zakazane, je "uvadzat na trh". Nechce sa mi to hladat,
ako je to presne sformulovane, ale vcelku by som bol ochotny sa stavit, ze
ani velkoobchod ich nemoze predavat, pokial to nie su vynimky, ktore ale
moze predavat kazdy.

>Dneska je situace úplně jiná. Ledky jsou už tak kvalitní, že s nima
>nikdo nemá problém

Ja mam. LEDky su svetelne stale oproti ziarovkam horsie, len ste si zvykli.

Su aj ine dovody - konkretne a menovite G9 halogenky, za ktore neexistuje
plnohodnotna nahrada. Tie mali vynimku ale tipujem ze uz skoncila, znova,
nechce sa mi to uz hladat.

wek