OT: tak uz nesmime ani zarivky ?

HUDA hudaklan na volny.cz
Čtvrtek Srpen 24 20:10:17 CEST 2023

Já jsem vyměnil v jednom 150 cm svítidle dvě trubice. Podle návodu stačilo jen vyměnit startér.
Měl jsem s nimi trochu problém. Postupně přestaly svítit tři trubice. Vždy přestala svítit jedna
polovina trubice a potom zbytek. Naštěstí byl prodejce solidní a vždy ji v rámci reklamace vyměnil.
Jednu jsem rozebral a byla spálená jedna dioda v té polovině trubice.
Podle mne byla ta dioda špatně připájená a nedotýkala se dobře chladícího AL pásku.

HUDA