OT: tak uz nesmime ani zarivky ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 24 19:29:16 CEST 2023

Zajímalo by mě, jak by dopadlo hlasování třeba tady v konferenci
(tedy mezi lidmi v daném oboru většinou znalými) kdo o tom věděl.
Já tedy ne. A ani jsem netušil, že se to vůbec chystá.

Mám po baráku, v dílně a v garáži několik zářivkových světel, ale
ani jednu náhradní trubici.
Proč taky, když si ji můžu kdykoli koupit (jsem si naivně myslel).

PL