Re: Zdoje řízené po canu

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 24 09:54:07 CEST 2023

Já kdysi spravoval nějakej rackovej zdroj a ten měl nějaký přepínání
jestli paralel. Přepnutí významně zvýšilo Ri. Normálně byl rozdíl pro
0-Imax v řádu 0,1 V, při paralel asi 1 V. Předpokládám, že je to proto,
aby se předešlo nějakým kmitavým interakcím mezi zdroji a omezila se
citlivost na rozdíly v délkách drátů.
A podobně jsem to viděl i v DS od nějakých plechových zdrojů, asi od
Meanwellu, varianta deklarovaná jako vhodná pro paralel měla "horší"
line regulation.

Asi má paralelní řazení víc kategorií, přinejmenším 2 jsou "zálohovací"
a "součtové".

PH