Re: Zdoje řízené po canu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 23 16:07:57 CEST 2023

To je dost divné a neobvyklé, že by zařízení na CANbusu neumělo nějak
nastavit své ID.
Pak by na jedné sběrnici nemohlo pracovat více zdrojů najednou.
Skoro bych navrhoval hledat.

Moje zkušenosti např. s podobnými rackovými zdroji - tam je ID
nastavitelné na myším klavíru
U frekvenčních měničů se zase ID nastavuje přes jiné rozhraní (konkrétně
RS485) nebo tlačítky z panelu.

A k paralelnímu řazení: znamená to v praxi něco jiného než pořádnou
diodu na výstupu každého
ze zdrojů a nastavení všech zdrojů na stejné napětí (vyšší o úbytek na
diodě) ?

PL