Re: Zdoje řízené po canu

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Srpen 23 14:42:58 CEST 2023

Dík aa rychlou odpověď. Na paraelní řazení ale ty zdroje asi stavěné nejsou? Přitom v telco oblasti mi to příjde běžný standard.
Lubor

> Od: "ok1uga na volny.cz" <ok1uga na volny.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 23.08.2023 14:24
> Předmět: Re: Zdoje řízené po canu

Ahoj,

 Ty zdroje mají v sobě ID zapracované natvrdo. Respektive - nepodařilo se
 mi k nim sehnat kompletní dokumentaci, takže to nemohu říci zcela jistě.
 Ale nikde jsem žádnou zmínku o možnosti to ID měnit nenašel. Ten CAN se
 využívá pro trvalý monitoring a klidně i spolupráci s jinou technologií
 ať tím myslíte cokoliv :-). A je možné měnit některé parametry - hlavně
 napětí. Pochopitelně jen v určitem rozsahu. Já to v podobě jak jsem to
 popsal používám pro dálkový dohled zdroje který je umístěný v parabole
 která je taky vidět na mých stránkách.

     Martin - OK1UGA