Re: Zdoje řízené po canu

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Středa Srpen 23 14:24:20 CEST 2023

Ahoj,

Ty zdroje mají v sobě ID zapracované natvrdo. Respektive - nepodařilo se
mi k nim sehnat kompletní dokumentaci, takže to nemohu říci zcela jistě.
Ale nikde jsem žádnou zmínku o možnosti to ID měnit nenašel. Ten CAN se
využívá pro trvalý monitoring a klidně i spolupráci s jinou technologií
ať tím myslíte cokoliv :-). A je možné měnit některé parametry - hlavně
napětí. Pochopitelně jen v určitem rozsahu. Já to v podobě jak jsem to
popsal používám pro dálkový dohled zdroje který je umístěný v parabole
která je taky vidět na mých stránkách.

     Martin - OK1UGA