Re: Solární optimalizátory Tigo

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Středa Srpen 23 00:11:09 CEST 2023

neporadim primo, o tigu uz jsem si cetl jen ze zajmu neb panely uz mam na
strese a predelavat to nebudu - ale zkuste pripadne facebook skupinu "Tigo
Optimizers"   (Tigo Optimizers | Facebook
<https://www.facebook.com/groups/267371415444466/>)
(a kdyztak pak dejte zpetnou vazbu, jak to ve vysledku dopadlo).