Re: OT: levná multifunkční tiskárna jako scanner

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 21 14:35:01 CEST 2023

Opravdu je dobrá?
Nainstaloval jsem si to, ale okamžitě zase odinstaloval.
Zatím nejagresivnější způsob tlačení do placené verze, jaký jsem viděl.
Dokonce autor změnil podbarvení spodního pruhu se systémovými "tlačítky",
aby se symboly pro snadnou možnost ukončení aplikace opticky skryly.
Fuj.

Pokud je jinak funkčně dobrá, tak je to opravdu škoda.

PL