Re: OT: levná multifunkční tiskárna jako scanner

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Srpen 21 13:20:34 CEST 2023

Teda to je opravdu pěkná lumpárna. Tomu, že to není free rozumím, ale:

1) Nelze spustit ani trial verzi (třeba s vodoznakem) dokud nezadáte
platební kartu. A ne že pak se rozhodnete, zda program chcete nebo ne,
ale aktivně musíte platbu zrušit, jinak Vám automaticky peníze strhne. Fuj.

2) Nelze program koupit. Musíte za něj opakovaně platit. To je opravdu
síla na to, že jej (možná) párkrát budete potřebovat. Je to přece zboží
jako cokoli jiného. Koupím a mám. Ne opakovaně platím.

Martin Záruba