Re: OT: prosím o přeložení některých výrazů ČEZu do češtiny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 18 18:21:19 CEST 2023

U nás je to taky věc EGD, ale ty přístroje kupuji a platím já (jističe,
oddělovací relé).
Tak to musím mít dopředu nachystané na hromádce před příchodem technika.
Nebo požádat o rozplombování předem a osadit si to tam už předtím sám.
Praktici elektrikáři si to tohle asi rutinně dovolí. Já amatér (v
elektroinstalacích
rozvaděčů) ale nechci dráždit orgány.

Třeba teď mám pro HDO jistič 6A. Podle připojovacích podmínek je ale
max. hodnota 2A.
Takže kupuju nový. A protože je to přímo na přívodu, tak dražší verzi 10kA.

PL