Re: OT: prosím o přeložení některých výrazů ČEZu do češtiny

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Srpen 18 17:49:53 CEST 2023

Já jsem před FVE měl HDO, ale přijímač technik ČEZu vyměnil společně s
elektroměrem.  Všechno je to poctivě zaplombované , takže jak je to přesně
zapojené nevím. A ani mě to nezajímá, je to věc ČEZu.  Když se tady v
rozvodech před elektroměrem něco poškodí ( občas vyletí nožová pojistka 50
A co jistí celou větev někde daleko ) , tak vždycky přijedou rychle.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com