Re: problem dc/dc menic 2-4V na 5V s AP3015 občas se nerozjede

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Neděle Srpen 13 09:43:38 CEST 2023

Jasně je to nejmodernější AVR32DD14, který jede od 1.8V jenže je tam
číslicový
izolátor co jede až od 3V (jinak bych se asi s měničem netrápil), takže
aby to
chodilo v rozsahu 2-4.2V tak bylo nejodnodušší udělat stepup na 5V , tím
docílím použití v celém rozsahu.
A ano mam tam AP3015A to jsem zapomněl dodat....
Ale prostě se to chová dost divně....

Zdeněk Aster