RE: Programování MCU v pásce

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Srpen 11 11:04:49 CEST 2023

Da sa to samozrejme objednat aj v tom MCHP direct, ale potom si clovek
riesi dopravu a clo a tieto veci.

Tie naprogramovane MCHP/Atmel mcu vie aj Digikey alebo Mouser alebo obaja,
takze sa to potom moze zviezt s inymi suciastkami. Kupujeme naprogramovane
PICka od isteho dodavatela prave v takomto stovkovom mnozstve a chodia nam
od jedneho z tych dvoch, neviem od ktoreho.

Treba sa spytat, nemam chut to hladat.

A, len tak pre srandu, spytal by som sa aj v TME.

wek

----- Original Message ---------------

Subject: =?iso-8859-2?Q?RE:_Programov=E1n=ED_MCU_v_p=E1sce?=
   From: =?iso-8859-2?Q?Petr_Zahradn=EDk?= <clexpert na clexpert.cz>
   Date: Fri, 11 Aug 2023 08:31:34 +0000
     To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>

Ano, někdo má představu. Na té stránce, kterou jsem ti poslal, je úplně
dole tlačítko nadepsané "Try Cost Lookup Tool". Kdyµ na něj klikne±, tak
se tě to zeptá na označení součástky. Napí±e± tam ATTINY214, vybere±
například ATTINY214-SSF, klikne± na to, dostane± ceník vlastní součástky i
v±ech poplatků za programování a balení. A rovnou tam můµe± nahrát kód.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
Petr Zahradník, Computer Laboratory