Re: Programování MCU v pásce

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 10 01:06:09 CEST 2023

V pásce se to bude dělat blbě (podle mě).
Součástky tam jsou volně s velkou vůlí.
To by se muselo těch špendlíku asi dát víc, těmi dalšími (zapíchnutými
zešikma) vycentrovat ten procesor.

Kdybych to měl dělat, tak bych procesory vyndal, v nějakém mechanickém
přípravku pomocí pogo-pins naprogramoval, zase strčil do pásky a tu
teplem opět přilepil.
Opětovné uzavření je vyzkoušené.

PL