Re: OT Spotové tarify

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 10 09:40:25 CEST 2023

Aha, zajímavé.
Já spot zatím nemám, ale od člověka co ho má jsem dostal info, že do
záporu mu jeho dodavatel s cenou nejde.
Platba dodavateli je jasná. On platí 500 Kč/MWh. Tak v případě záporných
cen by platil minimálně těch 0.50 Kč/kWh, nikdy ne míň.
Aspoň tak si to myslí. Zkusím ho popíchnout, aby to pořádně zjistil.
Protože on v době záporných většinou vyrábí, tak nemusel v praxi zjistit
jak to skutečně funguje.

Díky.
PL