Re: OT Spotové tarify

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Srpen 8 19:45:04 CEST 2023

Pane Anděl, u měniče GOODWE je k dispozici pouze protokol pro ready only.
Alespoň já jsem žádný jiný nenašel, takže riziko přepsání něčeho fatálniho
nehrozí. Umím ta data číst, ale zatím nevím co s nimi, snad v zimě se
dostanu k nějaké analýze. Na noc v době  nízkého tarifu měnič vypíná beru
si zpět od ČEZu co jsem jim poslal  Víc jsem zatím nevymyslel.